چرا سئو مهم است؟
نوشته شده توسط : nastaran

سوالی که بدون شک برای همه افرادی که تمایلی به طراحی و راه اندازی سایت برای کسب و کار شما ندارند بسیار مهم است این است که چرا سئو مهم است؟

یکی از جنبه های مهم سئو سایت، سازگاری شما با مخاطبان است که برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. درست است که گوگل به رضایت کاربران از وب سایت اهمیت زیادی می دهد، اما این را هم باید در نظر داشت که موتورهای جستجو انسان نیستند و قدرت درک آنقدر که می فهمند را ندارند و بر اساس الگوریتم ها تصمیم می گیرند. کدام سایت در نتایج بالاتر نمایش داده می شود.

بنابراین زمانی که بر روی سئوی سایت خود تمرکز می کنید و این کار را انجام می دهید به موتورهای جستجو کمک می کنید تا موضوعاتی که اهمیت و ارزش بیشتری در صفحات سایت شما دارند را بیابند و به کیفیت آنها توجه بیشتری داشته باشند و در نتیجه رتبه خوبی برای سایت شما خواهد داشت. .

در اینجا 11 دلیل برای درک بهتر اینکه چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد آورده شده است.

۱۱ دلیل مهم برای استفاده از سئو
در اینجا 11 مزیت استفاده از سئو در کسب و کار آنلاین شما آورده شده است تا بهتر بفهمید چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد. اگر می خواهید بدانید چرا باید سایت خود را سئو کنیم، با ما همراه باشید.

جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است.
جستجوی ارگانیک بخش بزرگی از عملکرد سایت اکثر مشاغل و همچنین یکی از اجزای مهم قیف فروش است و در نهایت کاربران را مجبور به انجام یک تعامل می کند.

بد نیست بدانید تنها ۷۵ درصد از بازار موتورهای جستجو در اختیار گوگل است. (البته این عدد در آمریکا نزدیک به 97 درصد و در ایران و اروپا نزدیک به 95 تا 99 درصد است). گوگل یک رهبر واضح است، بنابراین مهم است که دستورالعمل های آن را دنبال کنید. سئوی با کیفیت یک وب سایت باعث می شود که سایت به راحتی در نتایج اولین جستجوهای گوگل قرار گیرد.

سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار سایت می شود.
هدف از سئو حرفه ای ایجاد یک پایه محکم برای یک سایت زیبا با تجربه کاربری خوب و موثر است که به لطف اعتماد به برند و سایر عوامل دیجیتال مارکتینگ، سایت به راحتی در نتایج جستجو (serp) قابل مشاهده باشد.

سئوی خوب به معنای تجربه کاربری بهتر است.
همه دوست دارند وب سایتشان در گوگل رتبه بالایی داشته باشد. اما تعداد کمی از مردم می دانند که یک تجربه کاربری خوب بخش بزرگی از دستیابی به این هدف است.

سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و در نهایت نرخ تبدیل بالاتر است.
با افزایش و تسلط روزافزون ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش مهمی از موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​تبدیل شده است. زیرا GPS موقعیت مکانی شما را به طور کامل نشان خواهد داد.

 سئو بر چرخه خرید تاثیر می گذارد.

مشتریان تحقیقات خود را انجام می دهند. این یکی از بزرگترین مزایای اینترنت از نظر خریدار است.

وب سایت شما همیشه از نظر سئو به روز خواهد بود.
می دانیم که سالانه هزاران تغییر در الگوریتم های گوگل ایجاد می شود. دوری از آن به ضرر وب سایت خواهد بود. جنبه های مثبت سئو به به روز نگه داشتن وب سایت و پیروی از الگوریتم های گوگل کمک می کند.

درک سئو به شما کمک می کند تا محیط وب را به خوبی بشناسید.
داشتن رتبه بالا در وب (که محیطی همیشه در حال تغییر است) یک چالش بزرگ برای صاحبان وب سایت است.

سئو نسبتا ارزان است.

 




:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو سایت تهران , سئو سایت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: